pondělí 17. listopadu 2014

Blog týdne - Minty Finty

Milí zlatí,

rubrika Blog týdne opět povstává z prachu svého popele. Tentokrát s eňo ňuňo lahůdkou jménem Minty Finty. Přiznávám se, Minty Finty nesledujem dlouho, o to větší je ale naše nadšení při procházení jejich starých článků.

Tu

Jde o DIY blog - najdete zde spoustu užitečných vyrob-si-sám tipů, které jsou povětšinou autorkami i zrealizovány (takže nezačnete a neskončíte jen u áchání nad tumblr načančanými DIY fotkami). Nečekejte ale jenom návody na to, jak si vyrobit veselou poličku z klacku - mísí se do toho móda, sem tam i vaření a tipy na další veselé blogy. Zkrátka, všechno, co chcete, koncetrované na jednom místě.


Otevřeně přiznávám, že ne ze všech výrobků jsem úplně excited (třeba tu - ale žáden hejt, cením snahu, jen zpracování podle mě trochu kulhá), nicméně dost excited jsem z nápadů a energie holek. Už hrozně dlouho s Hankou třeba pošilháváme po nějaké sexy větvi, které ale zatím nacházíme právě jen na tumblrech a weheartit...a olala, najednou nám spadne přímo do klína na českém blogu! Končí výmluvy, do konce měsíce takovou větev musíme mít v pokojíčku taky.






Líbí se mi, že Minty Finty je zkrátka taková všehochuť. Holky to nehalí jenom do DIY kabátku, do kterého sem tam nenápadně propašují svoje fotky - je to zkrátka tak trochu i fashion, cestovní a kulinářský blog. A to se mi líbí. Kreativitu já rád! Třeba cestovní pytlíčky - nutně potřebuju ten, na kterém je nápis Fusekle - zhruba 2x týdne se přesunuju Brno-Praha/Brno-Ostrava/Brno-konec zeměkoule a svoje ponožky a veškeré další prádlo si v kufru vozím v igelitkách. Nebo tady, z úplně jiného konce - rady na to, jak nechat šatník prokouknout. Já vím, dost možná už jste na takový článek narazili u milionu dalších fashion blogerek, ale tady ten má...styl. Nadšená jsem i ze snad nejoriginálnější blogosoutěže ever - Vyhlášení nejlepších ananasů.

Tu

Takový blog nám prostě ve sbírce chyběl. Naskakují mi vrásky při pomyšlení, o kolik lásky, radosti a štěstí jsem byla ochuzena, když jsem Minty Finty objevila až nyní. Místo hraní her na ipadu už jsem dávno mohla plést šály (zastřelte mě, nemůžu ten článek o pletení i Minty slečen znova najít...když najdu, dám do komentářů)! Zkrátka - kreativněji, barevněji a hravěji už to podle mě snad ani nejde. Co myslíte?:)

Tak čtěte a kochejte se, já jdu hledat větev!

Z.

1 komentář:

  1. A mně se líbí i ten ruksak! :D Některé ty nápady jsou vážně super, dokonce fakt začínám přemýšlet, že bych si něco z toho taky vyrobila :D

    OdpovědětVymazat