neděle 29. března 2015

Klobásky už nebyly

Od malička mi doma říkají „Masařka“ – protože kdo šáhne dřív po bůčku, fuetu, uheráku, křemešníku a jiném masíčku než po babiččině koláčku s tvarohem a povidly – já!
Ale brněnský Cupcake Cup, jsem si nemohla nechat ujít. S tím jak poměrně málo jím sladké – po dnešku mám na půl roku sladkého odjezeno.
Jediným zklamáním bylo, že nikdo neupekl slaninovo-špenátový cupcake – ale to je takové bezvýznamné zklamání. Jinak to bylo všechno neskutečně dobré.
Ještě pro upřesnění – Verča Pořízková ze Z ghetta blogu pořádala v Brně již druhý Cupcake Cup. Po tom, co jsem viděla fotky z prvního CC, mi bylo jasné, že já péct nemůžu – takže letos ochutnávat.
Mám pocit, že to byla mnohem náročnější práce, než kdybych se naučila pořádně péct a zdobit cupcaky.
Za sebe chválím všechny pekaře i ochutnávače a Verču a spolupořadatele, všechno bylo připravené moc pěkně a precizně. Lžička po lžičce se ve mně ztratila jak nic. V půlce už jsem nemohla. Ve tři čtvrtě taky ne. Ale oči chtěly jíst – a zvládly všech 17 (nemýlím-li se) „jednohubek“.
Nebudu to prodlužovat...
Za mě vítěz vzhledu tu.
Který se u mě pral o první místo zase s tímto cupcakem, jako vítězem chuti.
Takže u mě na prvním místě vlastně cupcaky dva, fakt se můžu rozhodnout, který byl lepší.
(Ten na skleničkách nakonec vyhrál.)
Vítězem testu osvěžení se staly zase tyto famózní cupcaky – jejichž chuť i vzhled byl – vážně neodolatelný.
Mě si získaly i tyhle perníčkové cupcakes – protože ta chuť, to jsou prostě Vánoce!
A potkala jsem se také s výbornými cupcaky od Markét z Eat Run Love a Kristiny alias Děvče u plotny…obě i hostem našeho pořadu: Markét TU a TU a Kristina TU.
No a cupcaky, které mě nejvíc potěšily – jak na pohled, tak na neobvyklou chuť – tyhle mátové cupcakes s úchvatným zdobením!
Myslím, že včerejší Miss se může jít proti téhle soutěži zahrabat – a to jsem od těch cupcaků nevyžadovala ani disciplínu v plavkách.
Domů jsem se musela vrátit přes Špilas, abych trochu poléčila tuhle sugar overdose.
Běžte na příští cupcake cup! Péct, ochutnávat nebo se jen dívat. Co se týče takových dobrot, tak chybu nemůžete udělat.
Já mám jenom pocit, že budu brzo muset do Naše maso, abych si sama před sebou napravila reputaci!

PS1: Ještě že jsem už skončila s bezpšeničnou dietou.
PS2: Aspoň na týden ji zase zavedu.
PS3: Co budu dneska dělat s tím včera upečeným štrúdlem, nevím.
PS4: Snad se mi ty kalorie spálí i při učení!
PS5: Mrzí mě, že kvalita fotek ubírá na kráse těm cupcakům, ale předpokládám, že brzy na internetech najdete i kvalitnější reportáže.

Jídlu zdar!
H.

Žádné komentáře:

Okomentovat